مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 08:202023-07-27سياسي

فراخوان ارسال مقاله در حوزه مدیریت صحیح پسماند شهری


فراخوان ویژه نامه فصلنامه علمی توسعه تکنولوژی صنعتی برای ارسال مقاله در حوزه توسعه دانش فنی و به کارگیری آن در مدیریت صحیح پسماند شهری در ایران منتشر شد.

- فراخوان ویژه نامه فصلنامه علمی توسعه تکنولوژی صنعتی برای ارسال مقاله در حوزه توسعه دانش فنی و به کارگیری آن در مدیریت صحیح پسماند شهری در ایران منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فصلنامه علمی توسعه تکنولوژی صنعتی برای شماره 55، بهار 1403 درنظر دارد مقالات علمی در حوزه توسعه دانش فنی و به کارگیری آن در مدیریت صحیح پسماند شهری در ایران را پس از طی مراحل داوری به چاپ برساند.

صاحبنظران، اساتید و پژوهشگران می توانند مقالات خود را با رعایت اصول شیوه نامه این مجله به سامانه نشریه به نشانی https://jtd.

iranjournals.

ir/contacts?_action=loginForm ارسال کنند.

بر اساس اعلام سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف، نوآوری در روش های دفع پسماند شهری، بازیافت و پردازش مکانیکی، کمپوست، هاضم بی هوازی، پیش تصفیه هاضم، بایوریفاینری، روش های ترموشیمیایی، زباله سوزی، اقتصاد چرخشی در دفع پسماند، ارزیابی چرخه حیات روش های دفع پسماند با هدف پایداری مدیریت پسماند و روش های نوین تصفیه شیرابه از جمله محورهای مورد نظر برای ارساله مقاله هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان ارسال مقاله در حوزه مدیریت صحیح پسماند شهری

فراخوان ارسال مقاله در حوزه مدیریت صحیح پسماند شهری