مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 14:452023-08-21پزشكي

استقرار تیم های درمانی در مسجد مقدس جمکران و امامزاده سید جمال(ع) در ایام اربعین


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، گفت: جانمایی در امام زاده سید جمال(ع) هنوز انجام نشده است که به محض انجام این کار تجهیزات لازم و همچنین دارو و ملزومات درمانی با هماهنگی با امور خیرین سلامت به این مکان انتقال می یابد و آماده خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی خواهد بود.

- استقرار تیم های درمانی در مسجد مقدس جمکران و امامزاده سید جمال(ع) در ایام اربعین ایسنا/قم معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، گفت: جانمایی در امام زاده سید جمال(ع) هنوز انجام نشده است که به محض انجام این کار تجهیزات لازم و همچنین دارو و ملزومات درمانی با هماهنگی با امور خیرین سلامت به این مکان انتقال می یابد و آماده خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی خواهد بود.

دکتر مجید محبی امروز 30 مردادماه در گفت وگویی بر لزوم بهره گیری از تمامی ظرفیت ها برای میزبانی هر چه بهتر زائران اربعین حسینی که از قم عبور می کنند، تأکید کرد و گفت: به همین منظور مسجد مقدس جمکران و امامزاده سید جمال(ع) به عنوان دو مکان پیشنهادی برای استقرار تیم های خدمات رسان در سطح استان در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، افزود: با کمک درمانگاه دارالشفاء و مسجد مقدس جمکران جانمایی لازم داخل یکی از قسمت های شبستان ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار تیم های درمانی در مسجد مقدس جمکران و امامزاده سید جمال(ع) در ایام اربعین

استقرار تیم های درمانی در مسجد مقدس جمکران و امامزاده سید جمال(ع) در ایام اربعین