مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 17:152023-08-22سياسي

پخش مجموعه نمایشی «جرس» از 4 شهریور در شبکه 2


مجموعه نمایشی «جرس» از تولیدات جدید سازمان هنری رسانه ای اوج، از شنبه چهارم شهریور در جدول پخش برنامه های شبکه 2 قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مجموعه نمایشی جرس در 10 قسمت به معرفی 10 نفری که به نوعی در واقعه عاشورا حضور داشتند و در نهایت جزو یاران اباعبدالله الحسین(ع) شدند، می پردازد.

هر قسمت از این مجموعه، متشکل از سه پرده قبل از رویارویی افراد با امام حسین(ع) ، رویارویی آنها با سید و سالار شهیدان و در نهایت مبارزه و رجزخوانی شان برای لشگر یزیدیان است.

افرادی که در این مجموعه نمایشی به معرفی آنان پرداخته می شود، عبارتند از: نافع بن هلال بجلی ، عابس بن ابی شبیب شاکری ، حبیب ابن مظاهر ، جون بن حوی ، دلهم همسر زهیر بن قین ، حر بن یزید ریاحی ، بریر بن خضیر همدانی ، مسلم بن عوسجه ، بحریه همسر جناده بن حرث و مادر عمرو بن جناده ، و وهب بن عبدالله بن حباب کلبی و هنرمندانی همچون علیرضا مهران ، مجید پتکی ، جعفر دهقان ، سیروس کهوری نژاد ، محیا دهقانی ، انوش معظمی ، علیرضا استادی ، سید مهرداد ضیایی ، شیواخسرومهر و کوروش سلیمانی به ترتیب به ایفای نقش این افراد خواهند پرداخت.

مجموعه نمایشی ترکیبی جرس کاری از سازمان هنری رسانه ای اوج به کارگردانی علی فراهانی صدر و تهیه کنندگی عباس دزفولی و محسن فراهانی است که محل ضبط لوکیشن آن، لو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش مجموعه نمایشی «جرس» از 4 شهریور در شبکه 2

پخش مجموعه نمایشی «جرس» از 4 شهریور در شبکه 2