مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 11:052023-08-08سياسي

خبرنگار، آخرین دیده بان دموکراسی و انسانیت


عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان با بیان اینکه خبرنگار به عنوان یک عامل مؤثر می تواند یک خودآگاهی در مخاطب امروز برای ایجاد ارتباط بهتر با پدیده های فرهنگی، - ایسنا/اصفهان عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان با بیان اینکه خبرنگار به عنوان یک عامل مؤثر می تواند یک خودآگاهی در مخاطب امروز برای ایجاد ارتباط بهتر با پدیده های فرهنگی، هنری ایجاد کند، گفت: به نظر من خبرنگاران مانند همه کنش گران حوزه فرهنگ از آخرین دیده بان های دموکراسی و انسانیت هستند.

ابراهیم سلیمی کوچی، دراین باره به ایسنا گفت: من به عنوان یک استاد دانشگاه و کسی که نوشتن، دغدغه روزمره و بنیادی او است، با خبرنگاران حوزه فرهنگ، داستان نویسی، ادبیات و هنر همکاری داشته ام و مفتخر هستم که مورد پرسش و نظرخواهی آن ها قرارگرفته ام.

من همیشه سپاسگزار آن ها بوده ام.

من فکر می کنم به خصوص در اصفهان افرادی هستند که به شدت دغدغه تعالی و اعتلای فرهنگ عمومی و اضافه کردن نکاتی به سرمایه های فرهنگی این سرزمین را دارند؛ بنابراین از همکاری با این افراد خرسند هستم و به عقیده من خبرنگارانی که در حوزه فرهنگ و هنر فعالیت داشته اند، وظیفه خود را به خوبی انجام داده اند.

او با بیان اینکه بیشتر خبرنگاران در حوزه فرهنگ و هنر در ایران از نسل جوان و جویای پیشرفت و استفاده از ابزار جدید در کار خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگار، آخرین دیده بان دموکراسی و انسانیت

خبرنگار، آخرین دیده بان دموکراسی و انسانیت