مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 10:352023-08-19اجتماعي

کمبود فضای آموزشی در ساوه در سال تحصیلی جدید


رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان ساوه با بیان اینکه مدارس این شهرستان در سال جدید برای دانش آموزان دچار کمبود فضای آموزشی است، گفت: اگر بخواهیم بحث توازن رشته را رعایت کنیم باید دو هنرستان دخترانه و پسرانه جدید احداث کنیم اما با توجه به کمبود فضا ناچار .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، اصغر قراخانلو صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران گفت: از سال گذشته همزمان با بازگشت دانش آموزان به مدرسه پس از دوران کرونا برنامه های خوبی برای تقویت دانش آموزان اجرا شد که اجرای 163 جلسه کارگاهی و برگزاری انواع نشست ها و تریبون های آزاد برای دانش آموزان و دوره های ضمن خدمت برای فرهنگیان بخشی از این برنامه ها است.

وی افزود: علیرغم مشکلات موجود و کمبود فضا در هر دو ماه آزمون های بزرگی چون کنکور تیر ماه و دیماه، استخدامی دبیری و آموزگاری، سمپاد، تیزهوشان و .

برگزار شد اما متاسفانه فضای مناسبی برای برگزاری آزمون ها نداریم که با همکاری برخی دستگاه ها این مهم فراهم شده است.

وی یکی از اقدامات خوب آموزش و پرورش طی سال اخیر را برگزاری آزمون نهایی بصورت الکترونیکی دانست و ادامه داد: در این مدت طرح رتبه بندی معلمان که یک اقدام بزرگ و اساسی بود بعد از حدود 11 سال در دولت سیزدهم اجرایی شد و توانستیم تا پایان سال قبل احکام را صادر و معوقات را پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود فضای آموزشی در ساوه در سال تحصیلی جدید

کمبود فضای آموزشی در ساوه در سال تحصیلی جدید