مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 16:502023-08-10سياسي

صدور تعقیب قضایی مسببین خشک شدن رودخانه «بالیقلوچای»


دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل گفت: تعقیب قضایی مسببین خشک شدن رودخانه «بالیقلوچای» در راستای شفاف سازی اذهان عمومی صادر شد.

- اردبیل- دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل گفت: تعقیب قضایی مسببین خشک شدن رودخانه بالیقلوچای در راستای شفاف سازی اذهان عمومی صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلال آفاقی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازگشت سایبری خود از انعکاس نگرانی و انتقاد شهروندان اردبیلی از مرگ ماهیان و خشک شدن رودخانه بالیقلوچای اظهار کرد: تعقیب قضایی مسببین خشک شدن رودخانه بالیقلوچای در راستای شفاف سازی اذهان عمومی صادر شد.

وی با بیان اینکه حسب اطلاعات حاصله در بررسی های اولیه از گزارش مرگ ماهیان و خشک شدن بالیقلوچای، به دلیل عملیات عمرانی داخل بستر و حریم رودخانه که توسط شهرداری اردبیل در حال انجام است، حوضچه های غیر متعارف و غیر طبیعی آب در برخی محل های داخل رودخانه تشکیل شده که به تدریج در حال خشک شدن بوده و موجب تلفات ماهیان گرفتار در حوضچه ها شده است.

دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل بیان کرد: مانداب های ایجاد شده به دلیل عدم جریان آب، دچار فساد مواد آلی آن و ایجاد آلودگی و بوی نامطبوع می شود که در این خصوص کانال های انحرافی طراحی شده جهت انتقال مازاد آب در محل های مورد نظر، به دلیل حجم کم آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور تعقیب قضایی مسببین خشک شدن رودخانه «بالیقلوچای»

صدور تعقیب قضایی مسببین خشک شدن رودخانه «بالیقلوچای»