مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 16:552023-08-21اقتصادي

گردشگران کرمانشاهی تسهیلات 10 میلیون تومانی سفر می گیرند


سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از پرداخت تسهیلات 10 میلیون تومانی سفر به گردشگران کرمانشاهی خبرداد.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از پرداخت تسهیلات 10 میلیون تومانی سفر به گردشگران کرمانشاهی خبرداد.

وحید امیری در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به انعقاد تفاهم نامه ای برای تسهیل سفر گردشگران در استان، اظهار کرد: اخیرا تفاهم نامه ای بین چهار دستگاه استانداری، میراث فرهنگی، حج و زیارت و بانک مهر قرض الحسنه ایران برای تسهیل سفرهای گردشگری و زیارتی در استان منعقد شد.

وی افزود: این تفاهم نامه بخش های مختلفی دارد که یکی از بخش های آن کمک به تسهیل سفر برای گردشگران کرمانشاهی با توجه به بالا رفتن هزینه های سفر است.

سرپرست معاونت گردشگری استان تصریح کرد: طبق این تفاهم نامه، مقرر شده گردشگران کرمانشاهی که متقاضی سفر به یکی از مقاصد گردشگرپذیر کشور و یا حتی خارج از کشور باشند، متناسب با مقصد سفر تسهیلات حداقل 10 میلیون تومانی بگیرند.

وی تاکید کرد: در این راستا، زمانی که یک گردشگر به یکی از دفاتر گردشگری منتخب استان مراجعه می کند، درصورتی که اعلام کند برای انجام سفر خود به تسهیلات نیاز دارد، دفتر گردشگری پیرو تفاهم نامه منعقد شده با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگران کرمانشاهی تسهیلات 10 میلیون تومانی سفر می گیرند

گردشگران کرمانشاهی تسهیلات 10 میلیون تومانی سفر می گیرند