مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 15:152023-07-31بين الملل

عطوان: نتانیاهو آلزایمر گرفته است


تحلیلگر سرشناس جهان عرب در سخنانی درباره واکنش نخست وزیر رژیم صهیونیستی به سخنان دبیرکل حزب الله لبنان نوشت که وی دچار فراموشی و زوال عقل شده است.

- تحلیلگر سرشناس جهان عرب در سخنانی درباره واکنش نخست وزیر رژیم صهیونیستی به سخنان دبیرکل حزب الله لبنان نوشت که وی دچار فراموشی و زوال عقل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالباری عطوان، تحلیلگر سرشناس جهان عرب و سردبیر روزنامه رأی الیوم در یادداشتی درباره اظهارات اخیر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به سخنان سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد: آنچه مسلم است این است که حافظه نتانیاهو وارد مرحله فراموشی و شاید زوال عقل شده است، شاید این به دلیل کهولت سن، شدت ضربات داخلی که بر سر او وارد شده و انزوای بین المللی و داخلی باشد که در آن به سر می برد و اکنون تمام جهان تأیید می کند که شمارش معکوس برای فروپاشی کابینه نژادپرست او آغاز شده است.

وی تاکید کرد: برای اینکه متهم به اغراق در این باره نشویم به نتانیاهو یادآوری می کنیم حزب الله و پشتوانه مردمی گسترده آن چه در لبنان و چه در جهان عرب و اسلام این روزها سالروز جنگ تموز سال 2006 (جنگ 33 روزه) را پشت سر می گذارند، جنگی که با آزمایش تل آویو، رهبری و ارتش آن توسط حزب الله شعله ور شد و این رژیم را وارد این مخمصه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطوان: نتانیاهو آلزایمر گرفته است

عطوان: نتانیاهو آلزایمر گرفته است