مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 19:502023-08-06اقتصادي

آموزش های فنی و حرفه ای از گرایش جوانان به مشاغل کاذب جلوگیری می کند


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان با بین اینکه با توانمندسازی جوانان باید آنها را به سمت بازار کار هدایت کنیم، گفت: آموزش های فنی و حرفه ای از گرایش جوانان به مشاغل کاذب جلوگیری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، جلیل شهریاری امروز در نشست هم اندیشی کارآفرینی و مهارت آموزی اظهار کرد: بازاریان، اصناف و دهیاران همه و همه می توانند برای مهارت آموزی جوانان کمک کنند چرا که آموزش های فنی و حرفه ای منتج به ایجاد اشتغال و درآمدزایی برایشان می شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان افزود: زیرساخت های لازم در مراکز فنی و حرفه ای برای آموزش دوره ها و رشته های مختلف فنی برای جوانان و متقاضیان ایجاد شده است.

این مسئول بیان کرد: جوانان بسیاری هستند که با آموزش و فراگیری دوره های فنی و حرفه ای به درآمدزایی و اشتغال آبرومند رسیدند، آموزش های فنی و حرفه ای از گرایش جوانان به مشاغل کاذب جلوگیری می کند.

وی گفت: با توانمندسازی جوانان باید آنها را به سمت بازار کار هدایت کنیم، مهمترین دغدغه خانواده ها برای فرزندانش اشتغال مناسب است و امروز با معرفی مهارت های فنی و حرفه ای می توانیم به جوانان بیکار جامعه نسخه درمان ارائه کنیم تا در کوتاه مدت بتوانند برای خود جذب بازار کار شده و اشتغال ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های فنی و حرفه ای از گرایش جوانان به مشاغل کاذب جلوگیری می کند

آموزش های فنی و حرفه ای از گرایش جوانان به مشاغل کاذب جلوگیری می کند