مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 11:202023-07-23اقتصادي

توسعه گردشگری پایدار نیازمند توسعه روابط دیپلماتیک مناسب است


عضو هیات علمی پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی گفت: توسعه گردشگری پایدار نیازمند توسعه روابط دیپلماتیک مناسب با مناطق و کشورهای هدف گردشگری است تا بتوانیم گردشگران را جذب و به ماندگاری و وفاداری به مقاصد گردشگری پایبند باشیم.

- ایسنا/خراسان رضوی عضو هیات علمی پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی گفت: توسعه گردشگری پایدار نیازمند توسعه روابط دیپلماتیک مناسب با مناطق و کشورهای هدف گردشگری است تا بتوانیم گردشگران را جذب و به ماندگاری و وفاداری به مقاصد گردشگری پایبند باشیم.

معصومه توانگر در گفت وگو با ایسنا در خصوص توسعه گردشگری پایدار، اظهار کرد: گردشگری پایدار یک مفهوم چند بعدی در صنعت گردشگری است؛ به این معنا که در توسعه گردشگری باید به مسائل زیست محیطی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به طور همزمان توجه شود، به طوری که کمترین آسیب را برای جامعه میزبان و محیط زیست به وجود آورد.

وی افزود: این رویکرد گردشگری بحث محافظت از منابع را مطرح می کند و معتقد است که به منظور حفاظت از ظرفیت های گردشگری که روی آن ها سرمایه گذاری شده، فعالان حوزه گردشگری باید محافظت از منابع را هم مورد توجه قرار دهند.

افراد هم باید در جوامع محلی کسب و کارهای خودشان را با توجه به این موضوع تنظیم و مسئولیت ترویج حفاظت از محیط زیست را بر عهده گیرند تا بتوانند ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه گردشگری پایدار نیازمند توسعه روابط دیپلماتیک مناسب است

توسعه گردشگری پایدار نیازمند توسعه روابط دیپلماتیک مناسب است