مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 02:002023-08-09اجتماعي

تعارض در محیط زیست استان افزایش یافته است/ اتمام ظرفیت زیست محیطی شهرستان نمین


تعارض در محیط زیست افزایش یافته است و انتظار داریم توسعه کشور همراه با صیانت از محیط زیست باشد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: تعارض در محیط زیست افزایش یافته است و انتظار داریم توسعه کشور همراه با صیانت از محیط زیست باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن قاسم پور نیاری در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری ایسنا با اشاره به اینکه تعارض انسان با محیط زیست خود در حال افزایش است از حال ناخوش محیط زیست استان خبر داد و گفت: امیدواریم توسعه پایدار با صیانت از محیط زیست کشور سرلوحه اقدامات اقتصادی قرار گیرد.

وی در رابطه با پتروشیمی نمین افزود: اداره کل حفاظت از محیط زیست استان در قضیه پتروشیمی نمین بین مردم و مسئولان واقع شده است، اما برای تأمین سلامتی مردم و مسائل زیست محیطی پیگیر امورات پتروشیمی می باشد.

قاسم پور ضمن اشاره به اینکه در رابطه با محیط زیست مردم در کنار اداره کل حفاظت از محیط زیست استان هستند، تاکید کرد: در کنار مردم با یک هدف مشترک اقدام می کنیم اما مدیریت در این موارد باید به دور از ایجاد حاشیه بصورت اصولی انجام شود.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست ادامه داد: پتروشیمی نمین را رصد می کنیم و منتظر نصب سیستم پایش آنلاین آلایندگی پتروشیمی هستیم و طبق گفته های مالک پتروشیمی وی قرارداد نصب سیستم پایش آن لاین پتروشیمی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعارض در محیط زیست استان افزایش یافته است/ اتمام ظرفیت زیست محیطی شهرستان نمین

تعارض در محیط زیست استان افزایش یافته است/ اتمام ظرفیت زیست محیطی شهرستان نمین