مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 20:552023-08-20فرهنگي

خانه صنایع دستی در شهرستان دلفان راه اندازی می شود


معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی لرستان از پیگیری ها به منظور راه اندازی خانه صنایع دستی «گلیم بافی» در شهرستان دلفان خبر داد.

- ایسنا/لرستان معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی لرستان از پیگیری ها به منظور راه اندازی خانه صنایع دستی گلیم بافی در شهرستان دلفان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس حمزه ای امروز 29 مردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با پیگیری های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و فرمانداری شهرستان دلفان، به منظور توسعه و ترویج صنایع دستی در این منطقه، راه اندازی خانه گلیم بافی در روستای کفراج دلفان، در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: فرمانداری دلفان نیز ضمن استقبال از این طرح در راستای راه اندازی خانه صنایع دستی در روستای کفراج همکاری لازم را خواهند داشت.

معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با بیان اینکه شهرستان دلفان ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه صنایع دستی بخصوص گلیم بافی دارد که باید شکوفا شود افزود: تلاش خواهیم کرد با همکاری فرمانداری شهرستان دلفان زیرساخت ها و امکانات مورد نیاز را در راستای حمایت از هنرمندان دلفانی و همچنین توسعه و ترویج تولیدات صنایع دستی در این منطقه فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه صنایع دستی در شهرستان دلفان راه اندازی می شود

خانه صنایع دستی در شهرستان دلفان راه اندازی می شود