مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 10:402023-07-24اجتماعي

سند چشم انداز توسعه آموزش متوسطه استان بوشهر تدوین می شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: سند چشم انداز توسعه آموزش متوسطه افقی برای پیشرفت استان در پنج سال آینده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی موحدی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در تلاش هستیم تا سند چشم انداز توسعه آموزش متوسطه استان بوشهر در مهرماه رونمایی شود.

وی اضافه کرد: این سند نگاه جامعی به مسائل آموزشی، ارتقای جایگاه کنکور، بهبود معدل کتبی نهایی دانش آموزان، ارتقای میانگین نمرات، توانمند سازی دبیران، تعیین تکلیف بازماندگان از تحصیل و توسعه هنرستان ها دارد.

موحدی با اشاره به اینکه سند توسعه آموزش متوسطه ماحصل جلسات و کارگروه های تخصصی است، تصریح کرد: بر اساس این سند ادارات شاهد، سمپاد، تکنولوژی، معاونت های پرورشی و فرهنگی، آموزش متوسطه و تربیت بدنی و سلامت، باید فعالیت های شأن بر طبق این نقشه راه ترسیم شده و با پرداختن به ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین و با رویکرد کمک به حوزه آموزش باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: بهره گیری از فرصت های درون سازمانی و برون سازمانی و استفاده از ظرفیت سازمان ها و ادارات استان در این سند دیده شده است.

وی با تاکید بر اینکه از تجارب مدارس و مؤسسات آموزشی موفق استان در این سند بهره برده خواهد شد، عنوان کرد: تمام تلاش ما بر این است یک سند عملیاتی و کاربر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند چشم انداز توسعه آموزش متوسطه استان بوشهر تدوین می شود

سند چشم انداز توسعه آموزش متوسطه استان بوشهر تدوین می شود