مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 22:052023-07-24سياسي

تولید هزار محصول دانش بنیان در مازندران


معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با تشریح بخشی از دستاوردهای مازندران در عرصه های علمی و نوپدید به سازماندهی 4 هزارو 200 نفر از جوانان نخبه در 300 شرکت دانش بنیان این استان اشاره کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در نخستین جلسه ستاد اردوهای راهیان پیشرفت مازندران،اظهار کرد: پیشرفت محسوس کشورمان در عرصه های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی مایه حیرت و عصبانیت جریان غربگرا و دشمنان شده است.

وی لزوم توجه به امید آفرینی را خاطرنشان کرد و افزود: آشنایی نسل جوان و نوجوان با پیشرفت های علمی، فرهنگی، دفاعی و صنعتی موجب اعتلای کشور می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از راه اندازی ستاد ملی راهیان پیشرفت با ابلاغ رییس جمهور در کشور خبر داد و افزود: برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت با شرکت جوانان و نوجوانان در سطح کشور در دستور کار قرار گرفت.

وی با تشریح بخشی از دستاوردهای مازندران در عرصه های علمی و نوپدید به سازماندهی 4 هزارو 200 نفر از جوانان نخبه در 300 شرکت دانش بنیان این استان اشاره کرد و افزود: هم اکنون هزار محصول فناورانه از سوی این شرکت ها تولید و به بازار مصرف عرضه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید هزار محصول دانش بنیان در مازندران

تولید هزار محصول دانش بنیان در مازندران