مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-15سياسي

دلال ها تهدیدی برای توریسم درمانی قم هستند


رییس بیمارستان آیت الله گلپایگانی قم گفت: متأسفانه در حوزه توریست درمانی دلال هایی وجود دارند که مانع از ارائه خدمات مطلوب به افرادی که از خارج کشور به شهر قم سفر می کنند می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدجواد قاسم زاده صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در زمان رژیم طاغوت، حکومت فشارهای زیادی بر روی روحانیون تحمیل می کرد که این مرکز درمانی در راستای ارائه خدمات درمانی به طلاب نقش آفرینی کرد و مورد وثوق امام خمینی (ره) بود.

رییس بیمارستان آیت الله گلپایگانی قم گفت: در زمینه ارائه خدمات به طلاب جدا از بیمه پایه و تکمیلی، به طلاب که دارای کد طلبگی هستند در 40 خدمتی که تعریف شده، 35 درصد تخفیف داده می شود.

قاسم زاده با بیان اینکه موضوع قانون انطباق امور اداری و فنی مؤسسات پزشکی با موازین شرع مقدس از جمله برنامه های بیمارستان بوده و تلاش شده تا این موضوع با جدیت دنبال شود افزود: کلیه اقدامات در اتاق عمل، بخش زنان و زایمان توسط زنان صورت می گیرد.

وی عنوان داشت: تاریخ های لاکچری به شدت به بیمار و نوزاد آسیب می زند و محدودیت های شدیدی در این زمینه در بیمارستان وضع شده که در این تاریخ ها بیمار پذیرش نمی شود و در عوض تلاش کردیم تا در اعیاد مذهبی تسهیلاتی را برای خانواده ها در نظر بگیریم به عنوان نمونه از روز قبل تا بعد از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلال ها تهدیدی برای توریسم درمانی قم هستند

دلال ها تهدیدی برای توریسم درمانی قم هستند