مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 15:352023-07-31سياسي

پژوهش های علمی باید خروجی محسوس برای مردم داشته باشد


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاددانشگاهی با بهره گیری از علم در اختیار و شناسایی ظرفیت ها و آسیب شناسی و بروزرسانی فعالیت ها، - قدرت علمی را عملیاتی سازی کند.

حسین خسروی اسفزار، امروز دوشنبه 9 مرداد در دیدار با رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با گرامیداشت سالروز تاسیس جهاددانشگاهی و شهدای این نهاد، اظهار کرد: حداقل نتیجه این جلسات آشنایی اجمالی با سازمان و رایزنی ها برای رفع مشکلات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه مکاتبات، درخواست ها و پیگیری ها را برای رفع کاستی ها ادامه خواهیم داد، افزود: توجه به مفاهیم قرآنی باید در رأس امور قرار گیرد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نام و اهداف جهاددانشگاهی را باید با گره خوردن به توسعه علم و ثروت به صورت هدفمند پیاده سازی کنیم، تصریح کرد: هرکه علم و دانایی داشته، بر دنیا سلطه و قدرت دارد و قدرت علمی می تواند باعث قدرت افزایی در دنیا شود.

خسروی اسفزار با اشاره به اینکه برداشت مقام معظم رهبری از جهاد این است که همواره دشمن مقابل خود را ببینیم، اظهار کرد: تبلیغ و ترویج فرهنگ و هنر اسلامی باید در اقدامات دانشگاهی دیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش های علمی باید خروجی محسوس برای مردم داشته باشد

پژوهش های علمی باید خروجی محسوس برای مردم داشته باشد