مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 11:302023-08-04اجتماعي

بالاخره خرابی های جاده در محدوده پلغار بندرلنگه ترمیم شد


پس از بارها مطالبه گری مردم شهرستان های بندرلنگه و پارسیان، بالاخره خرابی های جاده در محدوده پلغار ترمیم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محدوده پلغار در محور بندرلنگه - پارسیان پس از وقوع چندین زلزله در این منطقه و نیز در پی تردد روزانه صدها کامیون سنگین دچار وضعیت نامناسبی در روکش آسفالت و حریم جاده و رنگ آمیزی بود و بارها مردم بندرلنگه از این مشکل گلایه کرده و خواستار رفع آن شده بودند.

حالا رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بندر لنگه از ترمیم خرابی حرکت آسفالت محدوده پلغار واقع در شهرستان بندرلنگه  خبر داده و با اذعان به این که این وضعیت موجب نارضایتی برخی از شهروندان شده بود، عنوان داشت: همزمان با این ترمیم جاده ای، 20 کلاه ایمنی و نیز 100 عدد شبرنگ شتر نیز در بخش مهران شهرستان بندرلنگه توزیع شده است.

به گفته وطن خواه، یکی از طرحهای مهم اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای اجرای طرح ارتقا ایمنی تردد راکبان موتورسیکلت، آشکارسازی شترهای سرگردان حاشیه راه و ایمن سازی مدارس حاشیه راههاست که هرساله درقالب دوره های آموزشی و توزیع اقلام ایمنی اجرا می شود.

رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان بندرلنگه اظهار داشت: با همکاری پلیس راه این شهرستان دوره آموزشی فرهنگ سازی و ترویج کلاه ایمنی راکبین موتور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالاخره خرابی های جاده در محدوده پلغار بندرلنگه ترمیم شد

بالاخره خرابی های جاده در محدوده پلغار بندرلنگه ترمیم شد