مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 10:202023-07-24اقتصادي

آبرسانی سیار به 80 تا 90 روستای همدان


معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه در حال حاضر 80 تا 90 روستای استان به صورت سیار آبرسانی می شود، گفت: یکی از سیاست های وزارت نیرو در بحث آبرسانی به روستاها احداث مجتمع آبرسانی روستایی است که در حال حاضر در استان همدان 65 مجتمع آبرسانی وجود دارد.

- ایسنا/همدان معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه در حال حاضر 80 تا 90 روستای استان به صورت سیار آبرسانی می شود، گفت: یکی از سیاست های وزارت نیرو در بحث آبرسانی به روستاها احداث مجتمع آبرسانی روستایی است که در حال حاضر در استان همدان 65 مجتمع آبرسانی وجود دارد.

حمیدرضا نیکداد در گفت وگو با ایسنا، با تأکید بر اینکه در حال حاضر پیگیر افزایش تعداد مجتمع های آبرسانی هستیم، اظهار کرد: 311 روستای استان همدان تحت پوشش 65 مجتمع آبرسانی هستند.

وی با اشاره به اینکه از اواخر سال گذشته تعداد روستاهایی که امکان وقوع تنش آبی در آنها وجود داشت، پیش بینی شد، تصریح کرد: در قرارداد اول، آبرسانی به 160روستا از روستاهای شناسایی شده با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) منعقد شده که تا پایان سال 1404 به 360 روستا می رسد.

نیکداد خاطرنشان کرد: برخی از روستاهای استان همدان منابع آبی در اختیار دارند اما کفایت نمی‎ کند بر همین اساس ممکن است در هفته دو مرحله با تانکر آبرسانی شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی سیار به 80 تا 90 روستای همدان

آبرسانی سیار به 80 تا 90 روستای همدان