مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 13:352023-08-14فرهنگي

جزییاتی از ساخت موسیقی «عشق کوفی»/ این ملودی ها متفاوت است!


آهنگساز سریال تلویزیونی «عشق کوفی» که این روزها از آنتن شبکه سوم سیما پیش روی مخاطبان قرار گرفته، از جزییات ساخت موسیقی متن این سریال و کارهای دیگرش در عرصه آهنگسازی سخن گفت.

- آهنگساز سریال تلویزیونی عشق کوفی که این روزها از آنتن شبکه سوم سیما پیش روی مخاطبان قرار گرفته، از جزییات ساخت موسیقی متن این سریال و کارهای دیگرش در عرصه آهنگسازی سخن گفت.

مسعود سخاوت دوست آهنگساز سریال عشق کوفی که این روزها از آنتن شبکه سوم سیما پیش روی مخاطبان قرار گرفته، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره نحوه ساخت موسیقی متن این سریال مناسبتی ویژه ایام سوگواری شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) گفت: آنچه برای ساخت و اتمسفر موسیقی متن این سریال در نظر گرفته شده تمرکزروی دو بخش محتوای اثر بوده است.

اولی بخش جغرافیایی سریال است که تلاش شده محتوای موسیقایی در تشخص جغرافیا و فرهنگ مردمان عرب زبان به ویژه منطقه شامات و کوفه طراحی شود.

دومین بخش هم مبتنی بر فضای عمومی کاراست که این مسیر منطبق بر موسیقی جهان و فضای کلاسیک سریال هاست و من تلاش کردم در این قالب هم فضای آهنگسازی سریال را طراحی کنم.

وی افزود: البته فضای سومی هم می توانیم برای آهنگسازی این کار در نظر بگیریم که نشأت گرفته از تلفیق این دو بخش موسیقایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از ساخت موسیقی «عشق کوفی»/ این ملودی ها متفاوت است!

جزییاتی از ساخت موسیقی «عشق کوفی»/ این ملودی ها متفاوت است!