مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 07:202023-08-22اقتصادي

واگذاری اختیار شرکت های تابع وزارت کار به استانداران


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اختیار شرکت های ما در حوزه توسعه با استاندار است و به هر نتیجه ای که برسند ما حمایت می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، صولت مرتضوی شامگاه دوشنبه 30 مردادماه سال جاری در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمان در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان اظهار داشت: این جلسات به بیان دیدگاه ها و ارائه راهکارها و برون رفت از مشکلات برگزار می شود و ما را در برون رفت از مشکلات هدایت می کند.

 وی با اشاره به اینکه باید از بابت خدماتی که به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران در طول دهه های اخیر صورت گرفته خدا را شاکر باشیم، تصریح کرد: دهه 90، دهه رکود بود و معدل رشد اقتصادی کشور کمتر از 8 دهم درصد بود و میزان سرمایه گذاری داخلی و خارجی به شدت با کاهش مواجه شد و متاسفانه شرایط طوری رقم خورده بود که تلاش داشتند کشور را در یک بن بست خود ساخته قرار دهند.

 وی عنوان کرد: کاهش صادرات نفت، عدم برگشت منابع، بلوکه کردن منابع جمهوری اسلامی ایران در برخی از کشورها، سیاست خارجه غیرفعال سبب شد ما دچار مشکلات جدی شویم و این مشکلات بالاخره اثر تورم لجام گسیخته را در کشور رقم زد و مازاد برداشت دستگاه های اجرایی از منابع عمومی، منابع مردمی و استقراض از بانک مرکزی دشواری های مخصوص خودش را داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری اختیار شرکت های تابع وزارت کار به استانداران

واگذاری اختیار شرکت های تابع وزارت کار به استانداران