مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 09:362023-07-30سياسي

اعطای مشوق های ویژه به کارفرمایان برای بکارگیری مددجویان قزوینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی اصغر کشاورز حسین آبادی در بازدید از چند طرح اشتغالزایی اظهار کرد: هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) ایجاد اشتغال برای استقلال معیشتی نیازمندان و مددجویان است.

وی ادامه داد: بخشی از موفقیت تسهیلات پرداختی اشتغالزایی در بررسی و هدایت های کارشناسان کمیته امداد امام (ره) است ولی بخش عمده این موفقیت به شرایط اقتصادی جامعه و همت و تلاش افراد بستگی دارد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: کمیته امداد در مسیر پرداخت تسهیلات از انتخاب مددجو تا ارائه آموزش های متناسب، برنامه های اجرایی خود را انجام می دهد ولی باید به این نکته مهم نیز توجه داشت که کمیته امداد امام خمینی (ره) در این زمینه نقش درمانگری دارد.

این مسوول ادامه داد: خانواده به دلیل آسیب های اجتماعی، فرهنگی و سایر حوادث و مسائلی از این دست با افراد نیازمندی مواجه است که به کمک های اولیه برای ارتقای سطح زندگی خود دارند.

کشاورز حسین آبادی عنوان کرد: یکی از برنامه های کمیته امداد امام (ره) ارائه آموزش های فنی و حرفه ای است که در این زمینه با سازمان فنی و حرفه ای تفاهم نامه همکاری داریم که چنین گام هایی در افزایش موفقیت تسهیلا اشتغالزایی موثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای مشوق های ویژه به کارفرمایان برای بکارگیری مددجویان قزوینی

اعطای مشوق های ویژه به کارفرمایان برای بکارگیری مددجویان قزوینی