مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 14:402023-07-29بين الملل

حزب الله لبنان: مساله نخست ما فلسطین و آزادی آن است


رییس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرد، هرآنچه امروز رخ می دهد، گواهی بر پیشرفت محور مقاومت است و امید به آزادی قدس نزدیک می شود.

- رییس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرد، هرآنچه امروز رخ می دهد، گواهی بر پیشرفت محور مقاومت است و امید به آزادی قدس نزدیک می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از العهد، هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله در سخنرانی در راهپیمایی عاشورایی در شهر صور اعلام کرد: ما نیروهای مقاومت حسینی در تمامی جبهه ها برای دفاع از مظلومان و دفاع از ارزش های دینی و مقدساتمان باقی خواهیم ماند.

وی افزود: ما در مقابل انحراف هایی خواهیم ایستاد که تمامی عناصر قدرت در جامعه ما را تحت الشعاع قرار می دهند.

صفی الدین تصریح کرد: فلسطین و قدس در خرد ما و قلب ما باقی خواهند ماند و هرآنچه امروز رخ می دهد، گواهی بر پیشرفت محور مقاومت است و امید به آزادی قدس نزدیک می شود.

در همین حال، محمد یزبک، رییس هیات شرعی در حزب الله در راهپیمایی عاشورایی در بعلبک گفت: ما برای پاسخ به ندای امام حسین (ع) در مقابل روشی که می خواست جاهلیت را برگرداند و با اسلام مقابله کند، لبیک یا حسین می گوییم.

یزبک خاطرنشان کرد: ما در تمامی میدان ها برای مقابله با تمامی مستکبران حاضر هستیم تا رویای آزادسازی لبنان از دشمن را محقق کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله لبنان: مساله نخست ما فلسطین و آزادی آن است

حزب الله لبنان: مساله نخست ما فلسطین و آزادی آن است