مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 10:542023-08-13سياسي

تخریب ساختمان ها نباید به صورت یکباره باشد


دبیر سازمان نظام مهندسی استان تهران گفت: تخریب ساختمان ها با اینکه مبحث مهمی است اما در کشور روندی پیش پا افتاده ای را در پی گرفته و عمدتاً این موضوع زیان های زیادی و غیرحرفیه ای خواهد بود.

- رضا ریاحی دبیر سازمان نظام مهندسی استان تهران در گفت و گو با خبرگزاری مهر با اشاره به روند قدیمی در حوزه تخریب ساختمان ها در کشور، گفت: متأسفانه حوزه تخریب در کشور روندی پیش پا افتاده ای را در پی گرفته و عمدتاً این موضوع زیان های زیادی و غیرحرفیه ای خواهد بود.

دبیر سازمان نظام مهندسی استان تهران در ادامه تصریح کرد: تخریب ساختمان ها با روش های سنتی و ماشین آلات قدیمی نیازمند نگاه و رویکرد جدیدی نسبت به ساختمان ها است و ضوابطی که تدوین شده مبحث دوازدهم مقررات ملی ساختمان است و اولین قانون بحث ایمنی در تخریب ساختمان ها است.

وی در ادامه افزود: تخریب در کشورمان با وجود اینکه دارای برخورداری از اهمیت بالایی است اما آنطور که باید جدی گرفته نمی شود که موجب روند زیان باری می شود.

رضا ریاحی در ادامه تاکید کرد: تعداد زیادی از ساخت و سازها در کشور غیرمجاز در زمان کوتاه اجرا و این نوع از ساخت وسازهای مسکن از لحاظ اصول فنی با مشکل مواجه هستند زیرا؛ ساختمان با کیفیتی نخواهد بود و از روند مهندسی استانداردی در آن ساختمان استفاده نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب ساختمان ها نباید به صورت یکباره باشد

تخریب ساختمان ها نباید به صورت یکباره باشد