مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 10:052023-07-24سياسي

بیانیه مشترک فرهنگسرای قرآن و جمعی از جامعه قرآنی منتشر شد


در پی هتک حرمت چندباره کتاب آسمانی و مقدس مسلمانان جهان در کشور سوئد، بیانیه مشترکی از سوی جامعه قرآنی کشور و فرهنگسرای قرآن در اعتراض به سوزاندن قرآن کریم در کشور سوئد و این اهانت صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در پی هتک حرمت چندباره کتاب آسمانی و مقدس مسلمانان جهان در کشور سوئد، بیانیه مشترکی از سوی جامعه قرآنی کشور و فرهنگسرای قرآن در اعتراض به سوزاندن قرآن کریم در کشور سوئد و این اهانت صادر شد.

متن این بیانیه بدین شرح است؛ بسم الله الرحمن الرحیم اِنّا نَحنُ نزَّلنا الذِّکرَ و اِنّا لهُ لَحافِظون بار دیگر کتاب سراسر رحمت و نور و برکت پروردگار توسط یکی از عاملان توطئه گران مورد توهین و بی حرمتی قرار گرفت.

به نظر می رسد که دولت سوئد همگام با دشمنان پشت پرده انسانیت، تحت لوای آزادی بیان! توهین به این کتاب مبین الهی را سرلوحه برنامه های شوم و ضدفرهنگی خود قرار داده است.

یُرِیدُونَ أَن یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَی اللَّهُ إِلَّا أَن یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ همواره می خواهند نور خدا را با سخنان باطل [و تبلیغاتِ بی پایه] خود خاموش کنند؛ اما خدا جز اینکه نور خود را کامل کند، نمی خواهد، هر چند کافران خوش نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مشترک فرهنگسرای قرآن و جمعی از جامعه قرآنی منتشر شد

بیانیه مشترک فرهنگسرای قرآن و جمعی از جامعه قرآنی منتشر شد