مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 20:002023-08-16سياسي

شهردار اندیشه: بودجه 150 میلیارد تومانی برای مترو غرب تهران دیده شده است


شهردار اندیشه با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی پروژه مترو غرب استان تهران گفت: بودجه 150 میلیارد تومانی نیز از سوی مدیریت شهری اندیشه برای این پروژه در سال 1402 دیده شده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اندیشه، آیین گرامیداشت و تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه عصر امروز در شهر اندیشه با حضور اصحاب رسانه و مدیریت شهری اندیشه برگزار شد.

بهروز کاویانی شهردار اندیشه در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار گفت: از زحمات و تلاش های متمادی و مستمر اصحاب رسانه و خبرنگاران در سطح شهرستان و شهر اندیشه تقدیر و تشکر می کنم.

وی با اشاره به بیانات رهبری انقلاب در خصوص اهمیت بالای نقش خبرنگاران افزود: با تلاش خبرنگاران عزیزان اقدامات و خدمات خوب مدیریت شهری اندیشه در راستای وظیفه پاسخگویی به مردم و امیدآفرینی بازتاب داده می شود و همچنین مشکلات و موضوعات مردمی منعکس می شود که ما موظف به رفع آن ها هستیم.

شهردار اندیشه با اشاره به موضوع طرح مترو غرب استان تهران و تشکیل شرکت بیان کرد: شورا و شهرداری اندیشه نیز در این مسئله نیز اعلام آمادگی کرده و بودجه خوب 150 میلیارد تومانی از سوی مدیریت شهری اندیشه برای مترو غرب استان در سال جاری دیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار اندیشه: بودجه 150 میلیارد تومانی برای مترو غرب تهران دیده شده است

شهردار اندیشه: بودجه 150 میلیارد تومانی برای مترو غرب تهران دیده شده است