مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 18:102023-08-17ورزشي

1 نقره تالو و 4 برد سانداکاران جوان در روز نخست قهرمانی آسیا


در جریان مسابقات روز نخست ووشوی قهرمانی رده های سنی آسیا، یک مدال نقره در بخش تالو و 4 برد در بخش ساندا، حاصل عملکرد نمایندگان ایران بود.

- در جریان مسابقات روز نخست ووشوی قهرمانی رده های سنی آسیا، یک مدال نقره در بخش تالو و 4 برد در بخش ساندا، حاصل عملکرد نمایندگان ایران بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یازدهمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی رده های سنی آسیا، از صبح امروز (پنجشنبه) 26 مرداد 1402 به میزبانی ماکائو آغاز شد و تا 29 مرداد پیگیری می شود که در پایان مسابقات روز نخست، یک مدال نقره در بخش تالو و 4 برد در بخش ساندا، حاصل کار نمایندگان ایران بود.

در پیکارهای بخش تالو، سامیار صادقی در فرم چیانگ شو پس از نماینده چین به مقام دوم این مسابقات دست یافت و ضمن کسب مدال نقره این رقابت‎ها، نخستین مدال کاروان 14 نفره ایران را در این رویداد به ارمغان آورد.

پیش از این نیز زهرا بت کش در فرم نن گوئن به مقام پنجم و نرگس شهبازی در فرم جین شو به عنوان چهارمی دست یافته بودند.

در وزن 60- کیلوگرم ساندا دختران نیز دیانا رحیمی به مصاف هیمانشی از هند رفت و این حریف را مقتدرانه در دو راند شکست داد و گام به دور بعدی گذاشت.

در وزن 45- کیلوگرم ساندا پسران، امیرحسام محمدی در مبارزه با تی هو کو از هنگ کنگ پیروز شد و مقتدرانه به دور دوم صعود کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1 نقره تالو و 4 برد سانداکاران جوان در روز نخست قهرمانی آسیا

1 نقره تالو و 4 برد سانداکاران جوان در روز نخست قهرمانی آسیا