مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 06:202023-07-25سياسي

قرآن نوری است که هیچکس نمی تواند به آن خدشه وارد کند


دبیر جامعه قرآنی عصر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه موجودی حی و زنده است که ابتدا و انتها ندارد و هیچ فردی با زبان ناقص بشری نمی تواند خدشه ای به آن وارد کند، - سید عبدالله میراحمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: قرآن فرمایش و کلام خدای سبحان است و به زبان خود قرآن می توان گفت بهترین معرف خود برای بشر است.

دبیر جامعه قرآنی عصر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: قرآن دریای بیکران نور و رحمت است که جهان را فراگرفته و فعلیت یافته است و موجودی حی و زنده است که ابتدا و انتها ندارد و هیچ فردی با زبان ناقص بشری نمی تواند خدشه ای به آن وارد کند.

وی با اشاره به آیه قرآنی یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ ، خاطرنشان کرد: قرآن چراغی بی نهایت است که فراموش شدنی نیست و هیچ گاه نور خدا خاموش نمی شود و با اراده الهی این نور در جامعه جهانی بشری با ظهور حضرت حجت(عج) به طور کامل تحقق پیدا می کند.

میراحمدی توضیح داد: استکبار و جبهه باطل قرآن را به خوبی شناخته اند و در تلاش هستند جلوی حرکت جامعه ایمانی را بگیرند و قرآن را از زندگی حذف کنند و مسلما هیچ گاه پیروز نمی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن نوری است که هیچکس نمی تواند به آن خدشه وارد کند

قرآن نوری است که هیچکس نمی تواند به آن خدشه وارد کند