مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 04:052023-07-27بين الملل

اخراج 45 کارمند سفارت روسیه از مولداوی


سرویس مطبوعاتی وزارت خارجه روسیه گزارش داد که مولداوی تصمیم گرفته است تا تعداد کارکنان سفارت روسیه در کیشینف را به سطح تعداد کارکنان سفارت مولداوی در مسکو که شامل 10 دیپلمات و 15 کارمند مسئول وظایف اداری، - فنی و غیره است، کاهش دهد.

ایگور زاخاروف مشاور ارتباطات اداره اروپا - مولداوی وزارت امور خارجه روسیه عصر چهارشنبه گفت: 45 کارمند سفارت روسیه شامل دیپلمات ها و کارکنان فنی این سفارت از مولداوی اخراج خواهند شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سرویس مطبوعاتی وزارت خارجه روسیه گزارش داد که مولداوی تصمیم گرفته است تا تعداد کارکنان سفارت روسیه در کیشینف را به سطح تعداد کارکنان سفارت مولداوی در مسکو که شامل 10 دیپلمات و 15 کارمند مسئول وظایف اداری، فنی و غیره است، کاهش دهد.

  نیکو پوپسکو معاون نخست وزیر و وزیر خارجه مولداوی در جلسه روز چهارشنبه کابینه این کشور به یک گزارش تحقیقی خبری منتشر شده در روز دوشنبه اشاره کرد که توجهات را به تعداد زیادی آنتن که در پشت بام سفارت روسیه واقع در مرکز پایتخت مولداوی نصب شده است، جلب کرد.

  بر اساس این گزارش، گزارشگران ژورنال تی وی مولداوی ادعا کرده بودند که امکان دارد سفارت روسیه با استفاده از تجهیزات جاسوسی نصب شده روی پشت بام ساختمان این سفارت در مرکز کیشینف، اقدام به جمع آوری اطلاعات محرمانه کرده با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخراج 45 کارمند سفارت روسیه از مولداوی

اخراج 45 کارمند سفارت روسیه از مولداوی