مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 14:252023-07-24حوادث

جزییات مراسم تشییع شهید حادثه تروریستی خاش در اصفهان اعلام شد


اصفهان _ رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان جزییات مراسم تشییع و خاکسپاری شهید ستواندوم محمدرضا اسمعیلی که در حادثه تروریستی محور خاش به تفتان به شهادت رسید را اعلام کرد.

- سرهنگ مسعود طُریفی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت چهار نفر از مأموران غیور پلیس راه فراجا که روز گذشته حین گشت زنی در محور خاش به تفتان استان سیستان و بلوچستان به دست تروریست ها به درجه رفیع شهادت رسید، اظهار داشت: یکی از این شهدا شهید ستوان دوم محمدرضا اسمعیلی اهل شهرستان ورزنه استان اصفهان بود که شهادت این همکار گرانقدر را به خانواده وی تبریک و تسلیت عرض می کنیم.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته فردا شب پیکر مطهر این شهید والامقام به اصفهان منتقل و مراسم وداع عمومی بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه روستای اُشکهران شهر ورزنه برگزار خواهد شد.

رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ابراز داشت: ساعت 6 تا 7 صبح روز چهارشنبه چهارم مرداد ماه مراسم وداع همکاران با پیکر شهید در ستاد یگان تکاوری شهر ورزنه برگزار و سپس در ساعت 8 صبح از میدان معلم شهر ورزنه تشییع و پس از آن در زادگاهش روستای اُشکهران به خاک سپرده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مراسم تشییع شهید حادثه تروریستی خاش در اصفهان اعلام شد

جزییات مراسم تشییع شهید حادثه تروریستی خاش در اصفهان اعلام شد