مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 16:402023-08-19بين الملل

جنگ نرم آمریکا برای حذف گروه های مقاومت از عرصه سیاست در عراق


یکی از رهبران کمیته هماهنگی شیعیان موسوم به «الاطار التنسیقی» عراق امروز خبر داد که آمریکا به شدت در حال جنگ نرم علیه گروههای مقاومت است تا بتواند مانع از حضور هر چه بیشتر این گروهها در انتخابات شوراهای استانی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جبار عوده از رهبران کمیته هماهنگی شیعیان موسوم به الاطار التنسیقی (چارچوب هماهنگی) امروز شنبه خبر داد که ایالات متحده آمریکا علیه گروههای مقاومت عراق، جنگ نرم گسترده ای آغاز کرده است.

عوده به پایگاه خبری المعلومه گفت که این جنگ آمریکاییها در شبکه های اجتماعی و از طریق شایعه پراکنی و دروغهایی در جریان است که مضمون بیشتر پیامها، اهانت به گروههای مقاومت و رهبران آن است.

وی با بیان اینکه این جنگ با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات شوراهای استانی، شدت بیشتری به خود می گیرد، تأکید کرد: با وجود اینکه آمریکا میلیونها دلار، برای جنگ رسانه ای علیه گروههای مقاومت هزینه کرده، ولی نگران پیروزی این گروهها در انتخابات است.

این سیاستمدار عراقی با اشاره به اینکه آمریکاییها از طریق مخدوش کردن تصویر گروههای مقاومت، نخواهند توانست به مقصود خود دست یابند، خاطر نشان کرد: واشنگتن می داند که بدون دور کردن گروههای مقاومت از عرصه سیاست، نخواهد توانست طرحهای خود از جمله عادی سازی رواب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ نرم آمریکا برای حذف گروه های مقاومت از عرصه سیاست در عراق

جنگ نرم آمریکا برای حذف گروه های مقاومت از عرصه سیاست در عراق