مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 15:112023-08-17اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی احداث تونل خلخال به اسالم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سید حامد عاملی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه عملیات ساخت تونل خلخال به اسالم در روستای مجره خلخال از استارت آغاز عملیات تونل در دولت سیزدهم در خلخال خبر داد و اظهار کرد: اصلی ترین هدف از ساخت این تونل را پایان بخشی به انتظار مردم خلخال در گذر از گردنه الماس وتسهیل در تردد آنان، ارتقا سطح ایمنی و کاهش تصادفات زنجیره ای و کاهش میزان مصرف سوخت، افزایش ایمنی در مسیر، ملاحظات امنیتی و پدافند غیرعامل و رفع و اصلاح نقاط حادثه خیز بوده است.

وی با اشاره به بودجه اختصاص یافته برای اجرای این طرح افزود: این تونل در مدت 48 ماه با صرف هزینه بیش از 980 میلیارد تومانی دولت در خلخال ساخته خواهد شد.

  عاملی بیان کرد: امروز در سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی شاهد آغاز عملیات اجرایی یکی از طرح هایی که جزو مطالبات اصلی و دیرینه مردم خلخال بود هستیم و تلاش می شود که این پروژه با سرعت احداث شود.

80 میلیارد تومان اعتبار برای جاده خلخال - کلور - درام تخصیص می یابد استاندار اردبیل در کنار آغاز عملیات احداث تونل خلخال به اسالم، در خصوص جاده خلخال -کلور- درام نیز قول مساعد برای تخصیص 80 میلیارد تومان و فعال شدن مجدد پروژه را داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی احداث تونل خلخال به اسالم

آغاز عملیات اجرایی احداث تونل خلخال به اسالم