مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-01سياسي

عزاداری مردم ایران در محرم امسال در تاریخ بی سابقه است


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: امسال به برکت خون شهدا و عنایت امام حسین(ع) به کشور ایران، تمام بررسی ها نشان می دهد که مردم ایران بسیار بیشتر از سال های گذشته در هیئات شرکت کردند و چنان عزاداری و سوگواری را به منصه ظهور نشاندند که در طول تاریخ .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پور خاقان ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح لرستان و همچنین دادستان نظامی استان، ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع)، اظهار کرد: عاشورا یک نهضت و درس است که برای ما مسیر را مشخص کرده و راه درست را نشان می دهد.

ملت غیور ایران، حسینی بودن در عمل و شعور به منصه ظهور رساندند وی خاطرنشان کرد: ملت غیور ایران حسینی بودن خود را نه در شعار، بلکه در عمل و شعور به منصه ظهور رسانده و اثبات کردند.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با اشاره به نقش آفرینی مردم لرستان در خنثی کردن اغتشاشات اخیر دشمن دون پایه و خفاش صفت، افزود: بصیرت و بیداری، حضور به موقع در صحنه ها و عرصه های انقلاب یعنی ماندگاری در راه حسین(ع) و مردم استان به خوبی این را ثابت کرده اند.

پور خاقان با بیان اینکه دشمن به دنبال جدایی مردم از امام حسین(ع) است، افزود: ترویج بی حجابی، ترویج مفاسد اخلاقی، از بین بردن اخلاق در خانواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری مردم ایران در محرم امسال در تاریخ بی سابقه است

عزاداری مردم ایران در محرم امسال در تاریخ بی سابقه است