مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 21:252023-08-01اقتصادي

گزارش بیش از 50 مورد تخلف مشاوران املاک در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از گزارش بیش از 50 مورد تخلف از واحدهای صنفی مشاوران املاک به تعزیرات حکومتی این استان طی چند روز گذشته خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از گزارش بیش از 50 مورد تخلف از واحدهای صنفی مشاوران املاک به تعزیرات حکومتی این استان طی چند روز گذشته خبر داد.

سید حمزه لقمانی روز سه شنبه دهم مرداد ماه 1402 در جمع خبرنگاران گفت: در یک مورد از تخلفات، مشاور املاک متخلف برای اخذ وجه اضافه و حق کمیسیون به بازگرداندن 770 میلیون ریال در حق شاکی و جنبه عمومی در تعزیرات حکومتی کهگیلویه محکوم شد.

وی اظهار کرد: پرونده شاکی خصوصی از یک واحد صنفی مشاور املاک برای اخذ وجه اضافه به عنوان کمیسیون فروش و اجاره بهای یک ملک، در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان کهگیلویه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شعبه پس از بررسی و احراز تخلف، فرد متخلف را به اتهام گرانفروشی به پرداخت جریمه 700 میلیون ریال در حق دولت و 70میلیون ریال در حق شاکی محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لقمانی بیان کرد: بازرسان سازمان صمت و اتاق اصناف و پلیس امنیت و اماکن، راه و شهرسازی در گشت مشترک در چند روز گذشته بیش از 50 فقره گزارش تخلف از واحدهای صنفی مشاوران املاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش بیش از 50 مورد تخلف مشاوران املاک در کهگیلویه و بویراحمد

گزارش بیش از 50 مورد تخلف مشاوران املاک در کهگیلویه و بویراحمد