مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 07:552023-08-19ورزشي

دانشجومعلمان در مسابقات کشوری 2 مقام کسب کردند


رییس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان بوشهر در بیست و چهارمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه فرهنگیان کشور 2 مقام کسب کردند.

- رضا درویشی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در بیست و چهارمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه فرهنگیان کشور، تیم دانشجو معلمان پردیس بنت الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر موفق به کسب دو مقام دومی تیمی والیبال و تنیس روی میز شد.

وی ادامه داد: دانشجو معلمان دختر و پسر این دانشگاه در حوزه ورزشی در میادین مختلف ورزشی در سطوح استانی و ملی در سال گذشته نیز خوش درخشیدند و چندین مقام ارزشمند را به دست آوردند.

رییس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: در سال های اخیر به ورزش قهرمانی و همگانی در سطح پردیس های این دانشگاه توجه ویژه ای داشته ایم و در تمام مسابقات کشوری تیم های این دانشگاه حضور مؤثر و افتخارآفرین داشته اند و این نتیجه سرمایه گذاری خوب ما در عرصه ورزش قهرمانی و همگانی است.

وی با اشاره به این رویداد ورزشی ادامه داد: این رقابت ها به میزبانی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان در شهر اصفهان برگزار شد و اهدای مدال این ورزشکاران توسط مسئولین کشوری و استان اصفهان انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجومعلمان در مسابقات کشوری 2 مقام کسب کردند

دانشجومعلمان در مسابقات کشوری 2 مقام کسب کردند