مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-13اقتصادي

ساخت نیروگاه برق آبی در کنار سدگرین


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان از ساخت نیروگاه برق آبی در کنار سدگرین خبر داد و گفت: ساخت سد گرین نهاوند نه تنها باعث توسعه بخش کشاورزی، - ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان از ساخت نیروگاه برق آبی در کنار سدگرین خبر داد و گفت: ساخت سد گرین نهاوند نه تنها باعث توسعه بخش کشاورزی، شرب و صنعت در این شهرستان می شود بلکه نیروگاه این سد نیز می تواند بخشی از برق مورد نیاز منطقه را تأمین کند.

رضا اخلاص مند با بیان اینکه عملیات اجرایی سد مخزنی گرین نهاوند با 20 درصد پیشرفت فیزیکی و حجم تنظیمی بیش از 22 میلیون مترمکعب در سال در حال اجراست، تصریح کرد: فعالیت کارگاه های این پروژه، در چند جبهه با عملیات اجرایی در داخل مخزن، کالورت و گالری بتنی با بهره گیری از ماشین آلات و دستگاه های سدسازی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه سد گرین در سه کیلومتری بعد از سراب گاماسیاب و در 16 کیلومتری شهرستان نهاوند احداث می شود، خاطرنشان کرد: این سد از نوع سنگریزه ای هسته رسی و با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه آب این سد در حوزه صنعت و تأمین مصارف آشامیدنی استفاده می شود، خاطرنشان کرد: مخزن این سد 10 میلیون مترمکعب گنجایش دارد و می تواند بیش از 22 میلیون مترمکعب آب را در طول سال تنظیم و مدیریت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت نیروگاه برق آبی در کنار سدگرین

ساخت نیروگاه برق آبی در کنار سدگرین