مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-13سياسي

ملت ما پرچم داران نهضت عاشورا هستند


نماینده ولی فقیه در عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی از نیرو های مسلح گفت:اکنون ملت ما به عنوان پرچم داران نهضت عاشورا ثابت کرده است هیچگاه زیر بار ظلم و ستم نمی رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاءالدین آقاجان پور، نماینده ولی فقیه در عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی از نیرو های مسلح صبح یکشنبه در اجتماع بزرگ یاران حسین (ع) با حضور موکب داران استان ایلام اظهار کرد: جنگ تحمیلی دشمن با تجاوز به خاک ایران اسلامی، مردم بی گناه شهرها را مورد حمله قرار داد ولی زنان و مردان با کمترین امکانات از نظام در برابر تجاوز رژیم بعث عراق دفاع کردند و اکنون با استفاده از تجربه جنگ تحمیلی در اوج اقتدار هستیم و دشمنان جرات حمله به کشورمان را ندارد.

  وی افزود: ایران اسلامی در کنار اقتدار دفاعی، به اقتدار معنوی هم رسیده و برگزاری باشکوه حماسه اربعین بیانگر اقتدار معنوی مسلمانان، شیعیان و مظلومان عالم از جمله جمهوری اسلامی و یک پدیده مردمی بی نظیر در سطح جهان است.

نماینده ولی فقیه در عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی از نیروهای مسلح تاکید کرد: اکنون ملت ما نیز به عنوان پرچمداران نهضت عاشورا ثابت کرده است هیچگاه زیر بار ظلم و ستم نمی رود و لازمه مبارزه با استکبار جهانی در قوی شدن است و امروز ایران اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ما پرچم داران نهضت عاشورا هستند

ملت ما پرچم داران نهضت عاشورا هستند