مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 14:052023-08-18اقتصادي

هیچ گونه محدودیت کارت سوخت در جایگاه های بنزین وجود ندارد


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان با بیان اینکه در گیلان هیچ گونه محدودیتی برای کارت های سوخت در جایگاه ها وجود ندارد، گفت: خودروها می توانند 2 مرحله 60 لیتری در روز با فاصله چهار ساعت سوختگیری کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مجتبی شکوری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تردد مسافران در استان منجر به افزایش مصرف بنزین می شود، اظهار کرد: هرساله  در ایام تابستان و روزهای تعطیل، شاهد تردد بسیار زیاد مسافران در سطح استان هستیم که مصرف بنزین را افزایش می دهد.

وی با اشاره به افزایش مصرف بنزین در گیلان در چند وقت گذشته گفت: مصرف بنزین در استان از چهار میلیون لیتر در روز به چهار میلیون و 800 لیتر تا پنج میلیون لیتر رسیدیم از این رو نیازمند همراهی مردم و مسافران هستیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان با تاکید بر عدم وجود مشکل در تامین بنزین و دیگر فرآورده های نفتی در این استان، افزود: با تلاش های انجام شده و علیرغم حضور مسافرین در استان ولی کمبود بنزین و دیگر فرآورده های نفتی در گیلان وجود ندارد.

شکوری یکی از علل های معطلی برای از خودروها در جایگاه سوخت را تعمیرات برخی از جایگاه ها دانست و بیان کرد: به دنبال افزایش خرید بنزین توسط مالکان جایگاه ها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ گونه محدودیت کارت سوخت در جایگاه های بنزین وجود ندارد

هیچ گونه محدودیت کارت سوخت در جایگاه های بنزین وجود ندارد