مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 23:152023-08-13سياسي

رسانه ها فرهنگ اهدای کتاب را در جامعه نهادینه کنند


عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان، اهدای کتاب را از زیباترین کارها برشمرد و گفت: فرهنگ اهدای کتاب از سوی اصحاب رسانه در جامعه نهادینه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید هاشم موسوی امروز یکشنبه در آیین همایش رونمایی از کتاب خود مراقبتی در برابر آسیب های اجتماعی نوشته آیسا کمالی در سالن اجتماعات حوزه هنری گیلان، اظهار کرد: نوشتن مهارت هنرمندانه ای برای بیان حقایق است.

وی با اشاره به قدرت تفکر، تأمل و تدبر در انسان ها افزود: قدرت نوشتن، تفکر و تصمیم گیری، انسان ها را از سایر مخلوقات جدا کرده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان با اشاره به یادگیری دوران خط و اهمیت این دگرگونی، اضافه کرد: بشر بعد از دوران پیدایش خط به سوی تعالی و اوج حرکت کرد.

نوشتن بسترساز تحول جامعه بشریت است موسوی با بیان اینکه پیدایش خط مبدا تاریخ است، گفت: کتاب نگاری و نوشتن بسترساز تحول جامعه بشریت است.

وی با بیان اینکه خواندن و نوشتن کتاب در کنار هم ارزشمند است، افزود: در کنار پیدایش آرامش با خواندن کتاب، با نوشتن هم می توان آرامش گرفت.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه نوشتن و کتابخوانی حلقه مفقوده جامعه امروز است، گفت: صداقت محوری از ملزومات نوشتن و تألیف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها فرهنگ اهدای کتاب را در جامعه نهادینه کنند

رسانه ها فرهنگ اهدای کتاب را در جامعه نهادینه کنند