مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 08:502023-07-31اقتصادي

خانه های بالای 50 متر در بافت فرسوده سنددار می شود


مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان گفت: از این پس مالکان خانه های بالای 50 متر در بافت فرسوده می توانند برای دریافت سند اقدام کنند.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان گفت: از این پس مالکان خانه های بالای 50 متر در بافت فرسوده می توانند برای دریافت سند اقدام کنند.

عباس کمالی صبح امروز (نهم مردادماه) در جمع خبرنگاران، افزود: مردم در شهربندرعباس برای نام نویسی می توانند به دفاتر پیشخوان دولت و در دیگر مناطق به اداره راه و شهرسازی شهرستان خود مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه مهلت دریافت سند در بافت فرسوده تا پایان امسال تمدید می شود، بیان کرد: پس از بارگذاری، مدارک به صورت الکترونیکی به اداره کل مسکن و شهرسازی ارجاع و موارد در کمیسیون های مختلف بررسی می شود و اگر دارای شرایط بودند کار واگذاری سند را آغاز می کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان با بیان اینکه این قانون شامل ساختمان های ساخته شده از سال 94 به بعد است، عنوان کرد: دریافت سند در بافت فرسوده تا 200 متر به نرخ دولتی و بیشتر از 200 متر براساس نرخ کارشناسی است، ولی زمین های تجاری بر اساس نرخ کارشناسی روز محاسبه می شود.

وی با اشاره به مشوق های طرح بافت فرسوده، تصریح کرد: مبلغ تسهیلات نیز 550 میلیون تومان است که 150 میلیون تومان از آن با سود صفر درصد و تخفیف 50 درصدی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های بالای 50 متر در بافت فرسوده سنددار می شود

خانه های بالای 50 متر در بافت فرسوده سنددار می شود