مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 10:502023-08-22سياسي

بابایی کارنامی: برای صیانت از جنگل های شمال باید سیاست های کلی نظام را رعایت می کردیم


نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: برای صیانت از برخی از شاخص های منابع طبیعی استان ها به ویژه جنگل های شمال باید سیاست های کلی نظام را رعایت می کردیم.

- نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: برای صیانت از برخی از شاخص های منابع طبیعی استان ها به ویژه جنگل های شمال باید سیاست های کلی نظام را رعایت می کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بابایی کارنامی در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازنهایی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست درمورد تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو در مورد انتقال آب بین حوضه ای، در اخطاری اظهار کرد: امروز برای صیانت از برخی از شاخص های منابع طبیعی استان ها به ویژه جنگل های شمال باید سیاست های کلی نظام را رعایت می کردیم که متاسفانه این اقدام صورت نگرفته است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازقرائت شده در صحن محلس، در تذکر به هیئت رییسه مجلس گفت: نباید فقط به این گزارش اکتفاف کرد بلکه باید تا رسیدن به نتیجه از مسیر دستگاه نظارتی پیگیری جدی صورت بگیرد.

بابایی کارنامی گفت: سیاست های کلی نظام برای ما تعیین تکلیف کرده است که ما باید از منابع آبی، خاکی، طبیعی و آب صیانت کنیم؛ این سیاست ها می گوید که حتماً باید با برخی از متخلفان برخورد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بابایی کارنامی: برای صیانت از جنگل های شمال باید سیاست های کلی نظام را رعایت می کردیم

بابایی کارنامی: برای صیانت از جنگل های شمال باید سیاست های کلی نظام را رعایت می کردیم