مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 13:302023-07-23ورزشي

تکلیف فرماندار خوسف به متولیان حوزه ورزش/استخر شنا افتتاح شود


فرماندار خوسف برای اداره ورزش وجوانان جهت بهره برداری از استخر شنای سرپوشیده شهر خوسف مهلت یک ماهه تعیین کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی حسینی صبح یکشنبه در جمع جوانان فعال فرهنگی شهرستان خوسف بیان کرد: جوانان آینده سازان جامعه بوده که می طلبد مورد توجه قرار گیرند.

وی با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی جوانان حاضر در جلسه گفت: ورزش وجوانان موظف است استخره شنای سرپوشیده خوسف را تا هفته دولت به بهره برداری برساند.

حسینی با بیان اینکه پیگیر هستیم تا اورژانس بیمارستان 32 تخته خوابی در هفته دولت به بهره برداری برسد، اظهار کرد: در بحث صدور مجوزها وپرداخت وام های خود اشتغالی اگر قصوری از طرف مدیران ادارات باشد، با هیچ کس مماشات نخواهیم کرد.

سرپرست فرمانداری خوسف با بیان اینکه خوسف با توجه به منابع غنی که دارد، به قطب معدنی وصنعتی شرق کشور تبدیل خواهد شد، افزود: شهرک های کارگری در شهرستان راه اندازی می شود و تولید ناخالص استان به دلیل پیشرفت صنایع در خوسف افزایش پیدا خواهد کرد.

گفتنی اشت؛ نبود آموزش برای صنعتگران گوهر تراشی در بحث نقره سازی، نبود سالن های سقف کوتاه برای استفاده ورزشکاران، عدم پرداخت تسهیلات کار آفرینی واشتغالزایی، بهره برداری از بیمارستان و استخر شنا و مجتمع فرهنگی هنری ناقوس و همچنین اجرای طرح فاضلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف فرماندار خوسف به متولیان حوزه ورزش/استخر شنا افتتاح شود

تکلیف فرماندار خوسف به متولیان حوزه ورزش/استخر شنا افتتاح شود