مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 13:252023-08-12فرهنگي

رونمایی از تیزر قائمیان در «سریال بازپرس»


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری وصف صبا، تیزر نقش آفرینی «فرهاد قائمیان» که این روز ها با ایفای نقش «حامد سعادت» در «سریال بازپرس» هنرنمایی می کند، - تیزر نقش آفرینی فرهاد قائمیان که این روز ها با ایفای نقش حامد سعادت در سریال بازپرس هنرنمایی می کند، رونمایی شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری وصف صبا، تیزر نقش آفرینی فرهاد قائمیان که این روز ها با ایفای نقش حامد سعادت در سریال بازپرس هنرنمایی می کند، رونمایی شد.

حامد سعادت بازپرس با سابقه و قدیمی قوه قضاییه است که سابقه درخشانی دارد، اما تداخل پرونده ای که در شعبه صدرا حسینی باز شده با پرونده ای که در شعبه او می باشد ابعاد جدیدی را از زندگی حرفه ای و شخصی او برای تماشاچی آشکار می کند.

فرهاد قائمیان سال 77 برای بازی در فیلم هیوا نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد و جایزه ویژه جشنواره الغدیر عراق در سال 1395 برای بازی در فیلم روز رستاخیز به وی اهدا شد.

گفتنی است سریال بازپرس که روند داستانی یک پرونده فساد اقتصادی را پی می گیرد روز های شنبه تا سه شنبه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از تیزر قائمیان در «سریال بازپرس»

رونمایی از تیزر قائمیان در «سریال بازپرس»