مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 14:352023-07-27بين الملل

آدم فضایی ها می آیند؟/ برای قتل فرزندتان به داروخانه مراجعه کنید!


یکی از شاهدان پروژه مخفی «پنتاگون» شهادت داده که «بشقاب پرنده» و بدن سرنشینان آن یعنی موجودات فضایی در اختیار آمریکا است و کمیته حقیقت یاب کنگره آمریکا قرار است صحت این موضوع را بررسی کند.

- یکی از شاهدان پروژه مخفی پنتاگون شهادت داده که بشقاب پرنده و بدن سرنشینان آن یعنی موجودات فضایی در اختیار آمریکا است و کمیته حقیقت یاب کنگره آمریکا قرار است صحت این موضوع را بررسی کند.

خبرگزاری مهر ؛ گروه مجله: آخر هفته رسیده و خلوتی پنج شنبه فرصت خوبی است تا گزیده اخبار هفته ای که گذشت را مرور کنیم و به خبرهای مهم، عجیب، تلخ یا شیرین هفت روز اخیر، نگاهی بیندازیم.

از اثبات وجود آدم فضایی ها گرفته تا حمله پدر کبد ایران به پرایدسازان! و ناگهان، آدم فضایی ها! از همین امروز شروع کنیم که خبر رسید آدم فضایی ها یک در جلسه کمیته حقیقت یاب کنگره آمریکا که به صورت عمومی انجام شده، شهادت یکی از شاهدان پروژه مخفی پنتاگون درباره آدم فضایی ها همه را متحیر کرده است.

او گفته است که پنتاگون به بقایای موجودات غیر انسانی از ufo هایی که دچار سانحه شده اند دست پیدا کرده است.

یکی از شاهدان گفته که این کشور نه تنها بقایای اشیای پرنده ناشناس که ما آن را با نام بشقاب پرنده می شناسیم را در اختیار دارد بلکه به بدن سرنشینان آن یعنی موجودات فضایی هم دسترسی پیدا کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آدم فضایی ها می آیند؟/ برای قتل فرزندتان به داروخانه مراجعه کنید!

آدم فضایی ها می آیند؟/ برای قتل فرزندتان به داروخانه مراجعه کنید!