مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 17:052023-07-24سياسي

تولید یک هزار محصول دانش بنیان در مازندران


معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با تشریح بخشی از دستاوردهای بی بدیل مازندران در عرصه های علمی و نوپدید به سازماندهی 4هزارو 200نفر از جوانان نخبه در 300شرکت دانش بنیان این استان اشاره کرد و گفت: - ایسنا/مازندران معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با تشریح بخشی از دستاوردهای بی بدیل مازندران در عرصه های علمی و نوپدید به سازماندهی 4هزارو 200نفر از جوانان نخبه در 300شرکت دانش بنیان این استان اشاره کرد و گفت: هم اکنون یک هزار محصول فناورانه از سوی این شرکت ها تولید و به بازار مصرف عرضه می شود.

روح الله سلگی در نخستین جلسه ستاد اردوهای راهیان پیشرفت مازندران اظهار کرد: پیشرفت محسوس کشورمان در عرصه های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی مایه حیرت و عصبانیت جریان غربگرا و دشمنان شده است.

وی لزوم توجه به امید آفرینی را خاطرنشان کرد و افزود: آشنایی نسل جوان و نوجوان با پیشرفت های علمی، فرهنگی ، دفاعی و صنعتی موجب اعتلای کشور می شود.

این مسئول از راه اندازی ستاد ملی راهیان پیشرفت با ابلاغ رییس جمهور در کشور خبر داد و افزود: برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت با شرکت جوانان و نوجوانان در سطح کشور در دستور کار قرار گرفت.

سلگی با اشاره به تلاش جریان غربگرا و دشمنان برای ایجاد یأس و ناامیدی در کشور اظهار کرد: جریان معتقد به اندیشه های غربی با و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید یک هزار محصول دانش بنیان در مازندران

تولید یک هزار محصول دانش بنیان در مازندران