مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 14:152023-08-15سياسي

چهار محصول دانش بنیان پرمصرف حوزه پزشکی رونمایی شد


با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری از چهار محصول دانش بنیان پزشکی تولید شده توسط شرکت های فناور یک شتابدهنده رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، آیین رونمایی از چهار محصول دانش بنیان شرکت های ذیل شتابدهنده دانش بنیان تپش با حضور روح الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه و جواد غفارزاده، رییس اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو برگزار شد.

حمایت جدی سازمان اوقاف از جریان دانش بنیان حجت الاسلام خاموشی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه نیز در این مراسم با اشاره به عزم جدی این سازمان در مسیر مولدسازی زیرساخت ها و امکانات موجود کشور عنوان کرد: با حمایتی که سازمان اوقاف از این مجموعه انجام داد تلاش کرد تا زیرساخت ها و ابزارها در مسیر مولدسازی هزینه شود و خوشبختانه این حرکت امروز ارزش آفرین شده به طوری که دستاوردهای ارزشمند حاصل از تلاش متخصصان این شرکت ها را در قالب محصولات مهم پزشکی مصرف شاهد هستیم.

وی افزود: سازمان این مسیر را با قوت ادامه خواهد داد و در زمینه زیرساخت ها زمین و اعیان، سازمان اوقاف حامی جریان دانش بنیان و تولید علم و فن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار محصول دانش بنیان پرمصرف حوزه پزشکی رونمایی شد

چهار محصول دانش بنیان پرمصرف حوزه پزشکی رونمایی شد