مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 10:352023-07-23بين الملل

واشنگتن از درخواست های بی پایان زلنسکی دلزده است


یک دستیار ارشد سابق پنتاگون فاش کرد، واشنگتن در حال منزجر شدن از درخواست های بی پایان ولودیمیر زلنسکی برای دریافت کمک از متحدان غربی است.

- یک دستیار ارشد سابق پنتاگون فاش کرد، واشنگتن در حال منزجر شدن از درخواست های بی پایان ولودیمیر زلنسکی برای دریافت کمک از متحدان غربی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داگلاس مک کینون، یک دستیار ویژه سابق امور سیاسی و ارتباطات پنتاگون در مقاله ای که در پایگاه هیل منتشر کرد فاش ساخت، مقام های آمریکایی از تداوم درخواستهای ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین برای دریافت حمایت از جانب غرب خسته و دلزده می شوند.

مک کینون در این مقاله با استناد به منابع آگاه بیان داشت، جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در ژوئن 2022 به زلنسکی پرخاش کرده و با فریاد خطاب به این رییس جمهور اوکراین تاکید کرده که او باید به خاطر میلیاردها دلار کمکی که از جیب مردم آمریکا دریافت می کند قدرشناسی بیشتری نشان دهد.

به نوشته مک کینون، یک مقام رده بالای سابق پنتاگون درباره روند بی پایان درخواستهای زلنسکی برای دریافت کمک از سوی آمریکا گفته است که پشتیبانی های غرب از اوکراین نامحدود نیست.

این مقام سابق پنتاگون اضافه کرد: زلنسکی شبیه به یک بچه لوس و گستاخ رفتار می کند که همه خواسته هایش برآورده می شود اما همچنان می گوید که کافی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن از درخواست های بی پایان زلنسکی دلزده است

واشنگتن از درخواست های بی پایان زلنسکی دلزده است