مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 13:552023-07-26سياسي

ماجرای «عکس درمانی» اصلاح طلبان چیست؟


اصلاح طلبان و سران فتنه 88 برای ترمیم چهره خود وارد فاز «عکس درمانی» شده اند.

- رهبر معظم انقلاب در طرح آشتی ملی توسط اصلاح طلبان فرمودند: مگر مردم با هم قهر هستند که بخواهند آشتی کنند؟ قهری وجود ندارد، البته مردم ما با کسانی که در سال 88 به روز عاشورای حسینی اهانت کردند و با قساوت و لودگی و بی حیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهر هستند و با آنها آشتی هم نمی کنند.

البته کسانی که با اصل انقلاب مخالف بودند و می گفتند انتخابات بهانه است و اصل نظام هدف ماست، عده ای معدودند و در مقابل اقیانوس عظیم و پر طراوت ملت ایران، فقط یک قطره کوچک هستند.

پروژه عکس درمانی اصلاحات پروژه اینگونه است که یکی از افراد معلوم الحال در مراسم ترحیم و سالگرد اشخاصی همانند مرحوم دعایی و مرحوم حسن صانعی، در ورودی درب مراسم یا محل خاصی می ایستد و عکاسان به محض سلام دادن، از این افراد عکس گرفته و این عکس را در رسانه های خود استفاده می کنند.

در مراسم اولین سالگرد درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی که در تاریخ سه شنبه 9 خرداد 1402 در موسسه اطلاعات برگزار شد، عکس دست دادن غلامعلی حدادعادل با خاتمی و عکس دست دادن حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدیان رییس سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور، حاشیه ساز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای «عکس درمانی» اصلاح طلبان چیست؟

ماجرای «عکس درمانی» اصلاح طلبان چیست؟