مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-19سياسي

واحدهای صنعتی مستقر در بخش خرمدشت به مسوولیت اجتماعی خود عمل کنند


واحدهای صنعتی مستقر در این بخش نسبت به اجرای مسوولیت های اجتماعی خود در قبال مردم جدیت بیشتری داشته باشند.

- سید مهدی خضری در گفت و گو با خبرنگار فارس در تاکستان با گرامیداشت تلاش خبرنگاران و اصحاب رسانه در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه، اظهار کرد: در عصر حاضر که به دهکده جهانی معروف شده و عصر ارتباطات است، ابزار مختلف رسانه های جمعی مانند ماهواره ها، اینترنت، جراید، نشریات و خبرگزاری ها در دسترس همگان قرار دارد و این موضوع در انعکاس سریع تحولات نقش آفرین بوده است.

وی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در عرصه خدمت رسانی، افزود: بعد از 4 دهه از عمر نظام، دولتی روی کار آمده که اساس تدابیر و اقدامات خود را بر پایه مردم و داشته های درونی و بومی بنا کرده و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

بخشدار خرمدشت ادامه داد: خوشبختانه نقش آفرینی بجای جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی توانسته معادلات و هیمنه پوشالی و متقلبانه دشمن را بهم ریخته است.

خضری در ادامه با اشاره به ویژگی های حکومت اسلامی گفت: نبی مکرم اسلام با پایه گذاری حکومت اسلامی به ما آموخت که مسوول طراز حکومت اسلامی هیچ گاه نباید از مردم فاصله بگیرد و اثر پذیری این رفتار بسیار بالاست و ما باید این رفتار را به عنوان الگو در حیطه مدیریتی رعایت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای صنعتی مستقر در بخش خرمدشت به مسوولیت اجتماعی خود عمل کنند

واحدهای صنعتی مستقر در بخش خرمدشت به مسوولیت اجتماعی خود عمل کنند