مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 13:512023-08-15سياسي

مصری: اخذ شهریه از اولیای دانش آموزان دور زدن قانون است


نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر حاجی دلیگانی گفت: متاسفانه در طول سال های گذشته مدارس همواره شهریه دریافت کرده و اسم آن را نیز دریافت شهریه نمی گذارند و به عنوان کمک به مدرسه مطرح می کنند اما این به واقع دور زدن قانون است.

- نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر حاجی دلیگانی گفت: متاسفانه در طول سال های گذشته مدارس همواره شهریه دریافت کرده و اسم آن را نیز دریافت شهریه نمی گذارند و به عنوان کمک به مدرسه مطرح می کنند اما این به واقع دور زدن قانون است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس، خطاب به وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: در حال حاضر در بسیاری از مدارس الزاما برای ثبت نام منابعی اخذ می شود این در حالی است که قانون اساسی، آموزش و پرورش را رایگان کرده است.

برخی از مدارس حتی بیش از یک میلیون تومان به صورت اجبار از خانواده ها منابع دریافت می کنند.

مردم و خانواده هایی با بیش از 2 الی 3 فرزند نمی توانند این پول را پرداخت کنند چرا باید آموزش و پرورش این موضوع را اجبار کند؟ وی در ادامه اظهار کرد: چرا باید مبلغی را به عنوان ثبت نام از مردم اخذ کنند؟ چرا برخی مدارس به خانواده ها می گویند تا این مبلغ واریز نشود، ثبت نام انجام نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصری: اخذ شهریه از اولیای دانش آموزان دور زدن قانون است

مصری: اخذ شهریه از اولیای دانش آموزان دور زدن قانون است