مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 15:052023-08-10اقتصادي

«رینگ» آب شهر تبریز را پایدار می کند


محمد خانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: با وجود بروز مشکلات تامین و توزیع آب شرب در برخی محلات مرتفع شمال کلانشهرتبریز، در ساعاتی از شبانه روز، عملیات اجرایی شرکت آب و فاضلاب استان در ماه های اخیر منجر به انتقال آب مرغوب جایگزین آب نهند به ساکنان این مناطق شده است.

وی افزود: با وجود اینکه سختی آب توزیعی در مناطق شمال تبریز مورد تایید و در حد استاندارد بود لیکن، مردم ساکن در این مناطق از بالا بودن سختی آب شرب گلایه داشتند و بر این مبنا شرکت آب و فاضلاب نسبت به مطالعه و هدفگذاری برای انتقال و توزیع آب مصرفی مرغوب در این مناطق اقدام کرد.

خانی  افزود: با وجود بروز برخی ناملایمات اخیر و افت فشار و ناپایداری شبکه توزیع در ساعاتی از شبانه روز در برخی محلات مرتفع تبریز ، همکاران شبکه توزیع آب در تبریز، نسبت به اجرای عملیات لوله گذاری و احداث ایستگاههای پمپاژ و حفر و تجهیز چندین چاه جدید و سایر اقدامات لازم، برای آبرسانی از خطوط آب زرینه رود و چاههای شمال دامنه سهند که از مرغوبیت بالایی برخوردار هستند مبادرت کرد.

مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با اشاره به قطعی موقت یا افت فشار جریان آب مناطقی از باغمیشه تبریز گفت: خوشبختانه  اکنون جریان آب در تمام نقاط تبریز، به خصوص مناطق مورد اعتراض قسمتی از شهرک ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رینگ» آب شهر تبریز را پایدار می کند

«رینگ» آب شهر تبریز را پایدار می کند